Saturday 17 October 2009

ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ...

Κινδυνεύεις, δε βλέπεις;
Όταν μ΄αγκαλιάζεις
δεν καταλαβαίνεις
πως πρέπει μ΄άλλα μάτια να με προσέξεις;
Δεν καταλαβαίνεις
πως ανάμεσά μας οι σχέσεις
είναι αντίστροφες;
Πως εγώ είμαι η αιχμηρή
που σε διαπερνώ
που κατοικώ το μυστικό σου χώρο
που ψηλαφώ κι ανιχνεύω
που γνωρίζω αλάθητα.
Δεν ένοιωσες
πως κλείνοντας τα μάτια σου
μ΄έκλεινες μέσα;
Πως δραπετεύοντας
έπαιρνες με τις τύψεις σου
και μένα;
Δεν καταλαβαίνεις πως όταν σφραγίζεσαι
μέσα σου και μένα σφραγίζεις
έτσι που ανενόχλητη
στο σκοτάδι σου σ΄ερευνώ;
Μα δε βλέπεις πως είμαι ένα άγριο
κοφτερό σα δρεπάνι
αχόρταγο
ερωτηματικό;

2 comments:

  1. Πολύ καλή Ποιήτρια, της έχω κάνει αφιέρωμα κι εγώ. Δυστυχώς όμως κι αυτή δεν την ξέρουν. Και μιλάω πάντα γι' αυτούς που "ασχολούνται" με την Ποίηση...

    Καλημέρα φίλε Κώστα...

    ReplyDelete
  2. Diatton
    Αυτό είναι αλήθεια δεν την ξέρουν, αλλά ας την μάθουν σιγά σιγά από τις δικές μας δημοσιεύσεις. Καλή μέρα.

    ReplyDelete